Jag har verkligen inte mått bra den sista tiden... Gråtit och sovit ungefär. Var hemma i tre dagar förra veckan, det känns något bättre nu, men jag är fortfarande galet trött. Och väldigt nära gråten jämt. Är väldigt tacksam för goda vänner som kommer över, trots att jag egentligen inte orkar. Vänner som inte tar ett nej. Vänner som kräver att jag ber om hjälp. Vänner som tar hand om mig när jag inte har vett att göra det själv. 
Tack för att ni finns! 
Idag är det bara 4 dagar kvar tills vi åker, min Rebecca och jag. (En av de tidiga jobbmorgnarna är dessutom en sovmorgon.)
Herre vad skönt det blir! Pengarna tryter, men vad gör det, jag har frukost och middag betalt, lunch kostar nada, vinet likaså! Resan kommer bli magisk. Värme, sol, bad... Välkommet. 
När jag kommer hem ska jag ta tag i det här med måendet. Prata med en vettig person, kräkas ut lite skit. Ska bli skönt faktiskt. Har fått löfte av en bra vän att få sällskap dit så jag faktiskt tar mig dit också. 
Nu slutsvamlat för idag. Hoppas du får en bra tisdag! Det tänker jag ha. 

1 kommentarer

Hobbe

08 Jun 2015 23:53

**nyfiken** hoppas du mår bättre snart. Och förhoppningsvis njuter till max på semestern du har nu :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej