Just nu, idag mår jag väldigt bra. Och det är så SKÖNT! Att äntligen känna energi i kroppen efter alla jäkla sjukdomar den här vintern och våren. Behöver jag säga att jag är glad?! 

Har dragit igång min träning igen också, sjukt skönt! Igår var det yoga, det var inte det roligaste jag gjort, men kanske bra ändå... ;-)
Idag var det ett tungt Function-pass, och det kändes ÖVERALLT!! Tack vare en god vän som var med, grejade jag hela passet. Det här med pepp betyder sjukt mycket när man är på väg att ge upp. 
Jag träffade även en PT efter passet, hade funderingar att köpa några tillfällen, men inser att jag inte har råd just nu. Dock fick jag lite pepp av henne också och lite bra tips jag tar åt mig. Jag har ju ändå gått ner 15 kg, jag vet ju alltså hur jag ska göra. 

Mål: att orka 5 chins och 20 armhävningar på tå. 

Kommentera

Publiceras ej