Utåt är jag glad. 
Utåt är jag nöjd och visar ingenting. 
Nu när jag sitter i soffan, känner jag mig väldigt väldigt ensam. 
Min egen bror har inte hört av sig på min födelsedag. 
Min egen dotter sa till sin lillebror att hon skiter fullständigt i att jag fyller år. 
Jag VET att hon inte menar det som det låter. Jag VET att hon snart är tonåring och det är bara en fasad. 
Men det gör ont. 
Och jag har inte känt mig såhär ensam som nu, på mycket mycket länge. 
Jag säger att det inte spelar roll att man glömmer. Men det spelar en jävla roll. 
Faktiskt. 

2 kommentarer

zanna

20 Mar 2015 19:57

Jättekram.

Svar: Tack Zanna! ❤️
Malin

Annica

22 Mar 2015 00:04

Men neeeeeeej älskling!
Vad e det som händer ?
Vill inte läsa sånt där. Det var inte snällt av din bror och faktist inte av din dotter heller, spelar ingen roll... tonåring eller inte. Nej det var inte snällt sagt.
Känslan Ensamhet är ingen skön känsla alls. Du e ju inte ensam malin , men känslan är jobbig när den kommer. Och så allt runt omkring dig nu.. jobb, barn. sjukdomar osv. Och sen sitta ensam i soffan.... så klart du känner dig ensam.
Alla känner av den känslan nån gång, både som singel och i parsamhet och i en stor familj, den finns där ibland.
Gumman... <3 <3

Ses på lördag? Heldag med mysssss ??
Vi höres i veckan gumman. Upp med hakan nu. Det blir bra allt.
Love you!

Svar: Love you. Tack. ❤️
Malin

Kommentera

Publiceras ej