Kan inte skriva vad som helst på Fb, nu när jag har en dotter som huserar där. 
Haft vilda diskussioner på sistone med barnens sk pappa och han har kallat mig både det ena och det andra. 
Nu tog det slut här i mitt huvud och det bara rann över. Tårarna flödar. 
Gör för fan inte skillnad på dina barn! 
Skaffar du nya barn med din nya fru, se till att inkludera de nya istället för att exkludera dina "gamla". 
Jag förstår att min älskade dotter vill vara här hela sommaren. Vem vill vara där?! 
Blir bara så förbannat frustrerad! 
Blä! 

3 kommentarer

Zanna

02 Jun 2016 06:42

Kram.

Zanna

02 Jun 2016 06:42

Kram.

Svar: Tack!
Malin

Annelie

03 Jun 2016 13:35

Förstår att du är ledsen och arg.
Kan inte förstå att man kan göra skillnad på sina barn men tyvärr händer det för ofta.

Vanja kommer att få det underbart hos dig, där hon är älskad.

Kram

Svar: Grejen är att han inte fattar att han gör skillnad. Det märks dock stor skillnad för mig.
Tack!
Malin

Kommentera

Publiceras ej